دانلود آهنگ جدید سیامک عباسی به نام روزهای خوب


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



به وبلاگ من خوش آمدید

آمار مطالب

:: کل مطالب : 20
:: کل نظرات : 4

آمار کاربران

:: افراد آنلاین : 1
:: تعداد اعضا : 2

کاربران آنلاین


آمار بازدید

:: بازدید امروز : 3
:: باردید دیروز : 0
:: بازدید هفته : 213
:: بازدید ماه : 364
:: بازدید سال : 1235
:: بازدید کلی : 110242

RSS

Powered By
loxblog.Com

مادر دانلود ایران

دانلود آهنگ جدید سیامک عباسی به نام روزهای خوب
دو شنبه 3 آذر 1393 ساعت 21:58 | بازدید : 1982 | نوشته ‌شده به دست anayandom | ( نظرات )

دانلود آهنگ جدید سیامک عباسی به نام روزهای خوب
خواننده : سیامک عباسی
نام آهنگ : روزهای خوب
ترانه سرا : سیامک عباسی
آهنگ ساز : سیامک عباسی
تنظیم کننده : مهیار رضوان
میکس و مسترینگ : آرش پاکزاد

سن و سالم کم بود غرق ِ بازی بودم به همون دنیای ساده راضی بودم

شاد بودم شاد و سر خوش و بازی گوش سادگی دنیامو میگرفت

در آغوش هر کجا می رفتم می شکفتم در خود شیطنت می کردم عشق جاری می شد

اون روزا یادم هست زندگی با ما بود پدرم می جنگید مادرم زیبا بود روزهای خوب و بی صدا سوزوندیم

بین ِ اون بازی ها کاش جا می موندیم روزهای خوب و بی صدا سوزوندیم بین اون بازی ها کاش جا می موندیم..

عشق می دادیم و می گرفتیم از هم قهرها کوتاه بود و دوستی ها محکم بود زندگیمون خالی از غم و ماتم

شاد بودم وقتی سن و سالم کم بود

روزهای خوب و بی صدا سوزوندیم

بین اون بازی ها کاش جا می موندیم

 

 





:: موضوعات مرتبط: اهنگ با متن , سیامک عباسی , ,
:: برچسب‌ها: جدید سیامک عباسی به نام روزهای خوب با کیفیت 320آهنگ روزآهنگ روزهای خوب با صدای سیامک عباسیبهترین آهنگ سیامک عباسیبیوگرافی سیامک عباسیدانلود آلبوم جدیددانلود آلبوم جدید سیامک عباسی به نام روزهای خوبدانلود آهنگ جديددانلود آهنگ جدید 93دانلود آهنگ جدید سیامک عباسیدانلود رایگان آهنگدانلود موزيك سیامک عباسی به نام روزهای خوبدانلود موزیکدانلود موزیک ویدئو جدیدسایت دانلود اهنگ مجاز و غیر مجازسایت موزیکسیامک عباسیعکس جدید از سیامک عباسیفول آلبوم سیامک عباسیمتن آهنگ سیامک عباسی به نام روزهای خوبموزیک ویدئو جدید سیامک عباسی به نام روزهای خوبکد آهنگ برای وبلاگکد آهنگ سیامک عباسی به نام روزهای خوب برای وبلاگکد آهنگ پیشواز ایرانسل سیامک عباسی به نام من راهیمکد آوای انتظار سیامک عباسی به نام روزهای خوب برای همراه اول ,
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: