قلبم با صداي آرمین تو اف ام


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



به وبلاگ من خوش آمدید

آمار مطالب

:: کل مطالب : 20
:: کل نظرات : 4

آمار کاربران

:: افراد آنلاین : 1
:: تعداد اعضا : 2

کاربران آنلاین


آمار بازدید

:: بازدید امروز : 3
:: باردید دیروز : 5
:: بازدید هفته : 213
:: بازدید ماه : 364
:: بازدید سال : 1235
:: بازدید کلی : 110242

RSS

Powered By
loxblog.Com

مادر دانلود ایران

قلبم با صداي آرمین تو اف ام
سه شنبه 4 آذر 1393 ساعت 21:5 | بازدید : 1544 | نوشته ‌شده به دست anayandom | ( نظرات )

آخ اگه می شد مال من باشی دوباره آخ اگه می شد تو شبام باشی ستاره می ذاشتمت رو چشام ، شاپری قصه هام آخ اگه می شد بیای به من بگی یارت آرزومه که خوشبخت بشی با عشق جدیدت پیوندت مبارک شدی با من غریبه دیگه نگران این نباش که دل بی تو می میره

دعام پشت سرت هست ولی دل بی تو می گیره قلبم می میره بی تو ، گریه ام می گیره بی تو سردند ، دستای من ، هر دم غم های من بیشتر میشه بی تو عشق من آخ اگه می شد بشی مال من قلبم می میره بی تو ، گریه ام می گیره بی تو سردند ، دستای من ، هر دم

غم های من بیشتر میشه بی تو عشق من آخ اگه می شد بشی مال من می ذاشتمت رو چشَم عشقم آخ اگه می شد بشی مال من یعنی بازم میشه بشیم مثل قدیما و رو هم نداشته باشیم هیچ حس بدی ما توی مشکلاتم بکنی منو آروم با وجودت به زندگیم بدی سر و سامون طاقت نداشته باشی ببینی منو داغون ناراحت شی اگه باز ببینی منو با اون با من سر چیزای بی مورد دعوا کنی حساب منو بازم از بقیه سوا کنی هر جایی که رفت

 

 





:: موضوعات مرتبط: اهنگ با متن , آرمین تو ای اف ام , ,
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: